唉~~..琴晚好唔好彩咁拗親隻腳..(a賓唔關你事ge..^^)...d fans們又有排都見唔到我d穿針la...真係傷心...應該好快好番ga la...學車哥度停幾日la ...以我ge skill ok ga la....斜8都未try過打唔到....應該無咩大問題....公司方面就有少少trouble...唔g可以放幾多日....原來改車真係幾貴...搞到我都有d心郁郁唔想改tim....算la...到時先算...我決定買gucci black...