11點幾起左身 超超超'悶' !! ><'1
個個都訓死晒. 唉!! 攪到我成個下就玩地主!! shit! '1
2點 " ' 巫耀文'打黎..''11 叫我教佢玩 ' M I ' !! > < 啞左
足足俾'佢'煩左成個鍾 !! 又E樣果樣! ! 打嚫黎都冇好野!! 嘿 '1
唉 .. 悶死我喇 !! 成日冇出過門口 ' 1 !!
7點幾' 阿肥又打黎. 又聊我去飲 ' 我冇落去 !!
8點 '' 飯都冇食. 1直係ROOM! !
果粒'野' 攪到我食又食唔到. 訓又訓唔到!! FUCK >< !
隻FEEL好9唔答8.. 想死! !
10點 LU. 佢今日1個電話都冇打過俾我.. ' >3<1 ' 嬲左我? '
11點" 打E編野. 無幾耐就訓左!!