今朝9點' 1 起身..'侯龍'超痛!!
跟住仲發燒tin.. >< '1 好好好好'辛苦'!
屋企又冇晒人喎. ' fuck ' !! 為有 死頂啦.
11點' 頂唔順喇. !! 搵左兩粒藥. [ 食左] 好返小小囉! 跟住又訓......
5點' 起左身. 又' 黎料 '!! 今次仲辛苦!! 超想' 死 '!
跟住去左' 藥房 ' 買左枝 '咳水 ' ! 飲左!
半個鍾後.. 真係冇咁辛苦! 仲好左好多! haha! [ 掂牙 ] 仲好好feel '' hee ..
跟住開電腦玩 [地主] 今次輸左好多分!! xx shit '
8點半' 食飯
9點' sd左個信息俾'佢' 佢冇覆我 >333< '1 icq and msn都冇 on !!
跟住聽石頭打歌.. 呵xdd 多左新歌!! 幾好聽 .
11點' 眼訓喇 .. zzzZZZ ''1!!