今朝先訓.. ><'1
下就 5點'' 起左身.. ''1
跟住出左[ 銀坐] 打機 !!
7點半'' 返左屋企 .. 沖涼 '
8點'' 食飯.. 睇電視!! 好睇..hee '
11點半'' 返room 開' 電腦 ' !! ......
[ 明明沉默 怎麼看似在笑' 我假裝沒牽掛 ] !!