8點幾起左身,...喇..!!!
跟住 去天澤買左好多野食返黎..!!
11點開電腦...'' 嗚./..勁悶牙..!! D人返晒學..!! ><
跟住ON 99係度玩地主!!
2點..家姐起左身..!! 終於有人陪我啦..HAHA.. 不過佢好快咁去左返工..!!!
唉..... 悶悶悶悶悶死喇.... 冇野做,..!!! 跟住又訓..!!
7點半..老豆返左黎..叫醒我食飯... .... ''111
8點'' 睇....TV.. TV ..TV... 好睇牙..!! HEEE
10點半''返左ROOM.. MSN ..ICQ...MI..!!! 咁又1日..!!! ><''11 11