'''
尋晚 好夜同輝仔返左去..
阿進佢地開左room..!! 好多人..不過全部都佢佢地阿哥..大佬..!!
入到間room 竟然見到阿' 5 ' !! haha..佢仲認得我..!! 仲俾左3包k我tin.. 好錫我牙佢..^^!! !
同佢傾左好耐..跟住索k.. d k好掂牙..!! 同進.輝仔1齊索.. 2個字後..我已經訓左係度..咩事都唔知..
跟住'但'哥睇住我.. haha... good!! !! 4點幾.. 食得3粒5仔.. ..
跟住過左838..見到好多好多fd..!! 正..!! !!
7點同肥仔堅返hk... 返到屋企打俾阿子.. 冇人聽.. 跟住沖涼 訓左..!!! ><!! 好好訓
夜晚老豆打黎叫我起身..出去食飯..!! 食完陪媽咪去買野.. haha..佢無啦啦又俾錢我..!!
跟住返屋企... 阿肥打黎..跟住去飲..!! 山左門牙...shit!! 跟住去左7仔是但買樣黎飲... ha..都好..
有d feel.. !! ^^!!!! .... !!
|