下就2點幾起身... ' - ' !!
跟住嗌外賣食... ' 11 知後果d時間都攞黎玩地主.!!!
悶死我喇.. >< '11 唉.. 日日都係咁..!!
6點幾落左天澤去買野.. kk特然打黎..話係我樓下 .. 跟住我好快咁過左去搵佢..!!
過到去..小 man都係度..同佢d fd..!! 傾左陣..
同kk去左天澤搵阿肥同bad毛 .. 坐左陣過返天逸坐...
8點幾先返屋企..!! 冇食飯.. 冇'喂' 口 !! 跟住1直都係room玩電腦!!