今朝6點鍾..
小丸叫醒我返工.... 我6點半出門口..
落到樓下,,石嘉南坐左係度等我...小有,,佢咁准時..
原來佢成晚冇訓..傻的..!! ><
去7仔已經7點.. 跟住坐967x.. 訓左陣.. ><
到左灣仔.. 同細坤食早餐.. 食完坐的士上山頂做野..
開頭都幾好玩... 跟住好辛苦!! shit!!
12點幾..竟然見到 '' Edison '' 係度睇屋...
都唔係好靚仔姐..佢塊面好多粒粒.. 好串囉佢..扮晒野咁..><fuck..
8點收工... 同石嘉南係灣仔坐969返天水圍..
返到屋企..已經9點..沖涼..食飯.. 睇電視!!!
12點幾訓左..好支力!!