下就,1點起左身,,>< '11
好悶..電話又上唔到網..FUCK...
2點去左石嘉南度.. 叫左個雪菜火鴨C紋米..食..
跟住玩地主..玩左成個下就,,,超悶..
7點返屋企.. 整電腦..都係整唔返/..整到我火都黎埋..><
跟住冇整到.. ''11
9點食飯..睇電視...好睇牙..今日大結局...!! HAHA..
10點幾..過左石嘉南度玩電腦..11點幾..杰佬打黎話索K..
跟住上左阿丁屋企..HAHA...GOOD!!!
12點幾 丸 到左樓下.. 落左去接佢...
1點幾同石嘉南去食野..跟住返屋企..訓...><!!"