下就5點幾起身..
6點 叫外賣食.. 跟住同丸係屋企睇碟..
8點.. 巫耀文上左黎.. 坐左好耐下...
見親佢都咁多廢話.. 得個'講'..!! >< fuck佢..
10點.佢走左.. 無幾耐小丸又走左落3樓玩..><!!
攪到我超 悶 悶 悶 悶 悶 悶 悶 ..
12點訓覺......