下2點到灣仔. 去到冇野做.
同肥堅.阿秋.石頭.成班係度吹水,食野.
過左成3個鍾先有返d野做下. 都唔知咩工黎. ><
不過人工都唔錯. . he..
7點.係果度食飯. 有d'支力'. 成班餓鬼.
唔夠2分鍾.食晒d飯. .. haha..
跟住.都係好無聊.都係冇乜野做.行行企企. he.
不過時間長左d.. ^^
11點收工. 12點3. 到屋企. 沖涼.訓覺...
原有好多野變左都返唔到轉頭.. >< .. 唉..
不過算啦. .. he..