朝早. 12點 阿巫打黎.
我以為係肥沖.
跟住講左兩句.訓著左.
冇耐.佢sd左信息黎. [ 兄弟.9個月後見.保重 緊記:在心中]
我先知佢係阿巫,.即刻打返俾佢. 傾左幾句.佢就要收線喇.! 唉..
跟住..緊係好唔開心啦. 我唔知可以做d咩. 為有[等] ..
唉..e 排都唔知做乜. 要走既走.要變既就變. 失去好多野.
我真係好難去面對. 唉. 日子難過.日日要過.!!!
好多人都話我變左..我自己都覺得係. 至於變成點. 係好係壞.已經唔重要.
最緊要我而家清楚自己做緊乜. !!
點半. 老豆返工. 放低左錢係度.就走左.
其實老豆e排.都好唔開心. 屋企都發生左d事. 我做仔既都有眼睇.
媽咪都係. 唉. 我都廢事理佢地d 野. 因為我自己都未攪得掂.
2點落天澤. 飲左枝[萬].
4點. 肥沖上左黎.係度打歌. 悶死.
原來今晚阿洪生日. 如果唔係'沖'叫我.
我都唔記得左. 所以今晚要返去.
6點.媽咪打黎. 話今晚唔返黎. >< 冇飯食.
為有唔食囉. >< ..
跟住睇左佢個日記. 原來佢有左第2個.呵
不過都冇所謂. 因為已經心死.
7點.過天恆染髮.. 寫到e到先.
<-- 文仔
|