| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009/5/13 |
分類: 未分類 |
呢幾堂都係冇乜特別
今日週會好搞笑
有D.J黎講
係任何地方都可以做得咁正
佩服
佢帶左Rubberband
張碟
黎扮夾歌
數學堂都係比老師再叫企起身
我地企起身個d人要罰抄
唉......
回家..
留留 留cm
|
| 發表時間:2009-05-13 07:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
55
thanks comment
Posted at 2009-05-15 09:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
smlaam 於 2009-05-14 11:17 AM 發表:
陳k新超煩; 要你地罰抄170句; 凸爆佢; c0mment;
|
網主回覆
thanks comment' Posted at 2009-05-15 09:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thanks comment' Posted at 2009-05-15 09:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|