| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 7 日 星期二  |
| 2009/7/7 |
分類: 未分類 |
好耐味打blog
派曬卷喇
成績都唔係幾好
不過全年總成績都冇唔合格
都好d
呢幾日好悶
係屋企唔知做緊乜=]
黎黎去去都係玩電腦
唔講喇
留cm
|
| 發表時間:2009-07-07 02:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
smlaam 於 2009-07-13 12:29 AM 發表:
C0MMENT;
|
網主回覆
thanks' Posted at 2009-07-15 04:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
比左
thanks Posted at 2009-07-15 04:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
等你好耐=]
thanks
Posted at 2009-07-09 09:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thanks' Posted at 2009-07-09 09:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
回左喇
thanks' Posted at 2009-07-08 05:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thanks Posted at 2009-07-08 05:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
22222222*;] c0mm3nt 吾想留係屋企-v-
|
網主回覆
我都係'
thanks
Posted at 2009-07-08 05:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係屋企悶
thanks Posted at 2009-07-08 05:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|