| «‹ July 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2008 年 10 月 3 日 星期五 2008-10-03 |
電腦又壞了!!
定係冇好過呢?
定係回光返照呢?
=..=" 無奈呢
之前十一黃金周都沒甚麼特別事實
不過就係十月一哥晚 我地要去睇個慶祝會
點知都未開始 我地就偷走晒LU = =
之後換埋3 去觀光塔 本身係去睇煙花GA
跟住去左隻"獲"到睇D猛人跳舞LO
今天呆滯的一天。
又打風啦!!
用NOTEBOOK打BLOG
別有一番風味
但真係好難打GE...........太唔順手啦 >.<"
|
2008-10-04 12:06 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
MONSSS 於 2008-10-06 12:38 AM 發表:
因為你太淫賤 '所以部電腦壞左' 哈哈 !!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
TAK15 於 2008-10-04 08:00 PM 發表:
妖' notebook 我恨都恨吾到,..
|
|