2008/10/12 6點幾 比一通電話轟醒左啦 一睇 原來係權哥打黎 叫我上松山 仲有傻雞超tim~ 6點9 出黎...點知雞超 遲晒大到 邊行邊吹水 話咁快就到左 3人行 第1站...二龍喉 去到 吸收一下 新鮮ga空氣 就去左打羽毛球 哥2條友仔 都唔係我對手黎ga~~ 幾下秒低左佢地啦 哈哈"" 跟住上松山啦 上到去 周圍行下 今日原來係 呢個 "教師環山跑"丫~~ 猛丫... 跟住再周圍行下 去到第2個羽毛球埸 搵到一塊無咩人ga地方 佢地2個終於出手啦!!!!! 請看下圖 大戰一輪後 咱們breaking左一陣 就落山 食早餐啦 哇,差唔多行左成個圈先落返去.... -0-" 食完野 見時間尚早 去左m記吹水... 之後仲吹埋上黎我屋企丫... 又breaking啦... 之後仲............................................... 都係唔好講啦 應該都係得我地3個人知掛....= =" 帥呆了!!!! 耍帥 定 大戰呢? 2008/10/13 上學天!! 天陰的!! 悶悶的!! 今天 miss 班主任冇返~ 唔洗測驗 panda sir 黎代課 佢上堂都幾好wo~ 係慢左d 姐 放左學 無去練習 去左,,,,,, 電腦 電腦好慢丫......