| «‹ July 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2008 年 10 月 17 日 星期五 誰來救救我?! |
Help!Help me ah!!!!
呢幾日d功課 真係.....
無論係數學 數A 化學 物理
都難到雞咁
完全唔識做lo
晚晚都o晒嘴........
做到成12點 不過都係唔識做 =..="
搞到我朝朝都要返去抄功課....
太不要得啦,,,,,,
今日ga會話 太好啦
又冇抽中我
之後 d 堂就悶啦
物理都ok ga
英文..........跟住 打孖2堂中文
本身今日好似閱讀理解ga
因為何慧敏冇返 so 呢2日都係龜頭代課
下就d堂又係悶 數學 生物 -口-"
放學之後 個個都要留堂......-0-"
我唔洗留 ^^"
跟住我就同水哥起平台到吹水 等佢地
咁又一天啦!!
努力努力!!

|
2008-10-17 10:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|