今日極其咁早返左學校 因為要開門丫 因為琴日遲左到 -口-" 七點九 十個字到返到學校 見到成個高2無一班開左門口ga -0-" 諗起以前初3哥時 日日都晨咁早返黎開口ga日子tim~~ 懷念呢 初三的日子。 開左門 仲有時間比我食早餐tim~~正 飽飽的 今日敏姐又冇返啦...茶葉春黎代課 膠到物咁...... 之後放左學 先記得今日退書 今日又要做值日啦wo 又以為今日重測生字 搞到我趕到物咁 炸炸臨返屋企囉書 點知臨出門口 德仔 話 係要重讀生先有得退 頂'' 跟住就走啦 落到樓 諗諗下 特然有個燈泡著左燈 "叮"一聲 我諗住可以搵d留班ga 幫我退 - -" 打左好耐電話先搵到人 搵到戰神黎幫我退 於是又上返樓 攞書啦 點知返到學校 退書哥d 收晒皮.... 都唔知個同我講 話五點先收 返到去咁岩4點半 原來就咁岩 4點半 就收皮.............. 真係&^%*&@^ 返課室 哇 好多人 仲以為重測緊 跟住我問一問阿粘 先知星期4先重測.. d人 係到補緊習ga.... 五點啦....而家先黎做值日 因為要等埋粘 水魚做埋功課先做值日 哥2條友欠功課 要做晒先走得丫... 樣衰 ^^" 做埋走人lu 走哥陣 去到富裕 見到大奶佢地 跟住發生左件好白痴ga事丫.......... 我一路同佢地吹水 自己囉左盒野飲都唔記得比錢.. 行左出門口 先記得 原來未比錢ga =口=" 去左老地方搵佢地 打左埸 走人 呼!!剛剛完成功課....... 懷念我們大家一起走過的日子。 從使有喜 有悲,但都是開心的日子。