| «‹ August 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| 2008 年 10 月 26 日 星期日 2008-10-26 |
2008/10/25
今日測個英文.....真係呢....
不得了....含含地lor =,,=
跟住下就去左練習丫
走左過氹仔練 好好玩丫...
救命...搭車左哥時..
哇 個頭又暈暈地咁
好辛苦丫 個喉嚨好雞痛丫

返到黎 本身諗住話出大6ga 冇出到lo
夜晚去左去 漁人碼頭 哥個 哈佬喂
多人到狗咁 超多人排隊玩哥個 鬼屋
跟住 周圍行下啦
行到條喪屍街
d人比佢地嚇到雞咁
哈哈 真係笑死我
差唔多11點 都冇咩人啦
d喪屍都要收工啦
就再返去睇啦 哇 一樣仲係咁多人
跟住仲搭車走
幫張巴士卡入左錢 去左亞洲一陣
之後再去綠楊 到坐下
個彭小厘 帶左狗黎
得意就幾得意lo
不過都ok蠢 ok肥ga~
可能 物似主人形 啦 ^^"
12點幾同超哥返屋企訓覺lu~~~~~
下個星期又要為測驗努力啦.............
2008/10/26
朝早call晒班雞仔出黎打波
攰死人啦........
差d咬柴 好采冇事咋
下就在家hea~
4點幾去左塔石
有個 澳門日本文化節
去左一陣就走lu 因為都完啦..
睇唔到我地想睇ga野
搵唔到d靚女睇tim 日本女孩 哈哈...
|
2008-10-26 02:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|