2008/11/01 今日d堂好悶丫....... 英文堂閱讀理解 數學講返小測卷 好似得4個人合格 中文又小測 仲有個睇肉堂... 連班務都囉埋黎做Listening丫 = =" 下午 勤力的 去了氹仔練習 搭車哥陣 仲比我見到 六年級哥時ga班主任丫 想同佢打招呼嫁 但佢好快就落左車 今次都係好好玩丫 原來好多你覺得好易ga做野 當你真係去做哥時 係好難ga 之後 帶著累累的身體回家去了 回到家都六點了 再晏d 搵埋 雞超 薯龍 昇 神父彬 就出發啦 去漁人碼頭 哈佬喂 去到 搵埋啫明 大欣姐 小美 珊珊 肥牛 買飛 入鬼屋 途中 貴雞 扯褀 水魚 都加入! 今次排左2個中 終於玩到啦 - -" 入鬼屋 超多女 拉住 褀哥 哈哈" 都ok啦 幾好玩ga 驚嚇牙'' 好驚lor......^^" 救命....星期1 又測數學啦!! 放幾張靚相同大家分享下先~~~ ^o^ 德仔 你仲唔死!?你插翼都難飛丫! keke" 數天前 夕陽西下。 不禁慨嘆一句 "夕陽無限好,只是近黃昏" 太有文學氣息啦~~~~