| «‹ July 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2008 年 11 月 19 日 星期三 悠閑的日子... |
呢幾日都係校運會....
真係好...
好悠閑 又唔洗諗其他野
學習d野 終於可以暫時放低下啦~~
舒服呢''
不過今日都己經係第2日啦
話咁快 聽日就完lu~
今年都係做工作人員
又得閒,又輕鬆,又唔係好辛苦wo
仲好好笑tim~
最緊要係唔洗返學
爽!!!
晚上 去了美食節
撞到幾多人下~~
好凍lo >....<"

就係咁多人啦~~ 500萬像素真係好似好dd wo
係dd 咋 其實同我哥部都差唔多ja~ 哈 ^^"
原來有時d野
唔係話你付出左 努力左
就一定有收獲''
但有時
有d人 無咩點付出同努力
都會有一定的收獲'' = =''
唔通真係有咁多天才 有咁多有天份ga人?!
難道世界就真的這麼不公平?!
|
2008-11-20 12:14 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我都未拉入電腦 你就咁快 po左上黎 -口-"
我戈張先係正版呀!!
|
|
|
PaN56 於 2008-11-21 10:15 PM 發表:
你啲字真係好細呀/... 好難睇呀!...
|
網主回覆
妮妮~~姐姐的特色ma~~~
嘻'' Posted at 2008-11-21 11:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|