| «‹ August 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| 2008 年 11 月 25 日 星期二 2008-11-25 |
今天校慶放假一天~~
今日ga天氣真係好 最岩就係去郊遊啦~~
哈''今日有好多同學仔去左個大陸ge唔知咩科學館到參觀
他們去旅行丫 呵''
昨日的數A 都測得頗OK的 我想
不枉我花了這麼多的時間
今天太幸福了
竟然能容許我睡到 自然醒
實左太爽啦~~~
由琴晚九點幾 都係訓到今朝九點幾
都唔會好過份ja
因為平時實左太唔夠訓啦
九點幾 仲起張床到碌下碌下
膠駿打黎 話去打波
食埋個m記早餐就去青洲找他們了~
下就d時間 點都係覺得過得好快ga
3點幾 去左綠洲了
由7點幾食完飯到剛剛
一直好努力咁 抄筆記同作問答
多努力的我丫!!!! ^^''
星期四又測物理 又測化學 又測電腦....
真係煩死啦''都唔知溫得邊樣
物理 堂堂有聽 但唔多明
化學 教新課的堂 都沒聽或找周公
電腦 仲死 堂堂都上網 連書都無買TIM
聽日又唔知要溫到幾點啦 -..-"
今個星期都己經係溫習週啦
D測驗小測都仲係無停過 = ='' 太累了...
搞到都無咩時間溫習考試LU,,,
呢幾日開始凍左......
一到呢d咁ga天氣 就好想訓覺 zZZ
成日都好眼訓 = =''
一躺在床上 不久就睡了
再凍d......真係唔知會點啦我.........
天氣凍左...大家要著多件3丫~ 千其唔好凍親丫
下個星期Exam啦......
又要辛苦了!!!救命...
|
2008-11-25 10:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
沒問題。 Posted at 2008-11-28 07:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小厘 於 2008-11-26 06:10 PM 發表:
很頹
|
網主回覆
是嗎?! = ="
好玩ma~~? 你們的旅行 Posted at 2008-11-28 07:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|