| «‹ July 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2008 年 11 月 27 日 星期四 2008-11-27 |
今日測了3科測驗.....
放棄左化學小測 -0-''
個電腦都溫到我死死下
係咁背d練習題.......硬塞入個腦到 - -"
物理...唉.....
一路溫溫溫
都係測得唔好ga...........
都含含地
今朝成朝都溫習溫習再溫習
由第2堂一路測到第4堂 連住黎測.....死咁制啦
不過好采個電腦 開卷ja~
仲要係起電腦到做卷~~ 呵呵 正
咁早知就好似d人咁 都唔溫啦
琴晚又要溫電腦又要溫物理
又搞到好晏lo... 成2點幾先訓
又諗住6點起身再溫嫁
點知又係咁lor 次次都唔想起身
到6點9先 先肯起身 =口=''
聽日氣溫再一步下降啦!!
各位穿多點衣服唷!! 哈''
|
2008-11-27 11:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
...... Posted at 2008-11-28 07:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|