| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 12 月 25 日 星期四 2008-12-25 |
咁多日ga假期 話咁快又過完啦
成日都會諗 細細過 哥時 己經會咁諗啦 真係好笑~
如果聽日先係放假ga第一日 你話幾好呢~~
唉 電腦又壞左.....
都唔知搞咩ga
想換又換不得......
搞到我要在 "綠洲" 打blog
講返呢幾日放假
23 24 25 號 成班人仔 一齊去做動漫工作人員
諗住應該都好好玩 幾開心ga
點知....................
23號哥日 朝早
魚 昇 占 阿婷 阿膠 上左黎 做電流表
結果係咩都冇做過ga
話就話叫我地去 彩排
原來去做苦力
第一日做完
諗住辛苦d都無所謂啦
最緊要開心ma......
不過 我知有幾個一定唔多開心...
準備聽日的動漫節
晚上 去看 "葉問" 正""
24號 平安夜
朝早一樣去做電流表
上左阿占家
依然係 咩都無做過
下晏 好鬼趕咁
趕去漁人碼頭
差唔多2點先去到....
開幕啦...動漫節...
好玩.....仲同丫培 識左個女仔tim~~~
見到好多cosplays
有d好靚 有d好sexy 有d好搞笑 有d就....................................
由3點幾 起入口到 做到 晚上8點幾 無停過
就很餓 去食飯
去到 飯堂又無飯食...
跟住我地 去左食自助餐
點知又係無野食 orz..............
之後個個都走人lu 吾做!!!
走左
從sexy口中得知此真相
點解我地會無飯食?!
歸根究底
原來都係漁人碼頭係飯堂到做哥d人 罷工
跟住 連帶落黎我地都無野食.......
搭巴士返到筷子基肥仔康 食野
跟住再慢慢行左去新馬路
一路等...一路等....
等到就黎12點....
諗住倒數 點知冇人倒數ga
冷冷清清 平平淡淡咁就過左個平安夜
25號
訓 訓 訓
訓到12點 食飯
無野做 呆呆的''
d功課又唔想做wo.....
食完飯 又訓過
訓到4點 去左 綠洲 搵佢地
打到而家
祝大家 聖誕快樂
|
2008-12-25 07:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
TAK15 於 2009-01-01 11:41 PM 發表:
新年快樂!
|
|
|
!!你地都有去新馬路架 我都有去..不過冇人倒數 所以只係影左幾張相
|
|