| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009 年 3 月 12 日 星期四 拆線,,, |
星期1開始D測驗迫到埋身..
日日都有野測...今日仲要測最怕ga物理..同埋公民 =口=''
個物埋 難到唔知似物...唉...唔轉文班都唔得啦..
本來就琴日拆線ga >...<
都特登唔去 返屋企溫習...成點幾中先訓..
跟住今日就去拆線.
原來都ok恐佈ga...
佢剪左d線 囉返d線出黎 ga 感覺 就好似有人"甲猛"扯我頭髮咁lo
都唔會好痛...就係咁拉左2下
跟住佢就同我講 你連左2針ja 拆個線頭哥時 只係流左一滴血姐..
話星期日先好除左塊膠布....
=.='' 即係又要等多幾日先可以做下運動
|
2009-03-12 07:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|