2009/04/09 下午 English Day 今年特別d 冇show睇.. 不過要上多一堂先 上完可以去玩..有印吸.. 要吸夠5個先走得阿... 接著..換上高2乙的球衣.. 大戰了... 戰敗而回... 之後 影左好多相 回到家又比人插... 無咩野做.. 諗住溫下習 都冇溫到.. 去左綠雞... yoyo!! 乙戰乙強!!! 2009/04/10 復活節假期的第1天.. 我地去了南月球埸打波 同左班又要潮 又要矛ger潮童打左埸... 贏啦梗係~~~ 之後 司法黎宣傳 上次囉吾到水 今次有啦 kaka 攰.......... 下午 休息下先~~ 食埋飯 沖左去快m 溫習... 之後再沖打波 事關粘仔 無啦啦好想打波 跟住周圍叫人 講好左 今晚禁區 點知比明仔水左... 之後 粘仔 梗係冇出黎啦 我,貴,彬 行左幾個球埸 最後去左南月打 太少合作啦我地 好唔夾... =.=' 再夜d 龍哥出大6玩完 過黎搵我地 打到1點中走lu~ 攰.....傷左左腳同右手手肘 =3= 返到屋企 沖埋涼 吹左陣水 又信長.. 哇 太快啦.. 差唔到4點啦.. zzzzz'' 2009/04/11 第2朝 有人打黎叫去打波..都吾知 昏迷左.. 11點幾都醒左 煲返之前仲未睇晒ga劇~~ "逃" 煲晒第1季啦.. 得閒再煲.. 晚上 約了些人到大6按摩 =.= 有 我 貴 龍 彬 淫神 大奶 雞成..七人北上 過關時其中一人被帶離 離境大堂.... 個證過左期都唔知....過左成2個月 -.- 我地其餘6人 照著行程去了按摩 焗焗桑拿 按按摩 咁就10點幾啦 去搵野食 食到一半 結帳時.. 多謝 116 元... 多謝惠顧 =.=' 每人都係夾返十幾蚊... 哇 誇張...這是我們6人的份量 返到澳門 佢地去沖綠雞 我返左屋企 同明哥沖左2埸信長 又差吾多4點啦 zzzzzzz... 2009/04/12 好快就到左假期ga最後一日 如常 早上去了打波 阿明 粘仔 都黎..不得了 無啦無啦 得返半日 咩都冇溫過咁.. 快d 去溫習先~~~ 閃''