2009/08/14 失晒預算 失晒預算 諗住搭九點船過hk 點知 要推遲 搭10點3那一班 一小時後 到逹了~ 人多車多 跟住就去搭地鐵 落到地鐵站 見到兩名軍裝警察 他們看見可疑人物後 就立刻追上前 追左上樓梯 哇..真係呢....睇電視就睇得多ja 今次都係第一次見 =.=' 上環站~ 搭到中環 再轉車去旺角 就到 波鞋街 同 朗豪坊 一路上發覺 香港d扶手電梯係特別快d ga d人步伐好大 行得好快 過馬路哥時 好似百人大暴走咁.... =口='' 個個都狂奔過對面馬路 搭地鐵哥陣 唔會放過任何一秒中 有睇報紙ga 有傾電話ga 有聽歌ga 仲有化妝ga 等等..... 哇...個個都好似好趕時間咁 香港d節奏真快咧 =..='' 定係我地係澳門太悠閒呢?! 大伙們都在掃貨呢.... 我只買了一對籃球鞋而已 有d對岩ga 又吾捨得買.... -0-'' 午飯: 被店員介紹的一間日本料理~ 非常特別的特飲~ 左到右~西瓜冰砂 雪之戀 夏火 芒果冰砂 晚飯: 吉野家牛肉飯專門店'' 大約九點半 回到澳門了 再沖一下老地方 話咁快就12點幾啦 開返部電話 即卡比家人急call 又比人插.... -口-'' 明天回大6 兩天~~ 話咁快 暑假就過左一半啦 green book 依然無郁過 d 暑期作業都一樣.... 死啦.....