| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009 年 9 月 2 日 星期三 2009-09-02 |
回來了回來了
雖然這幾天來都睡得很少
但早上醒來後都ok精神的 = =''
後天就要上學了
美好的時光過得真的很快丫....
咁快暑假又完左啦
好采仲有一日比我休息下咁...
畢業旅行~北京之旅
DAY.1
典下典下咁 5點幾醒左
6點中出發去澳門機埸了
去到己經有很多人了..
check in完 又等完之後
上機了..3小時後 到了北京首都機埸
天氣: 秋高氣爽咁~ 好舒服 涼涼地好似秋天咁
吃完午飯後
第一個景點...自然博物館
哇 好多恐龍睇丫 又動物 咁...
個3D影院真係呢....玩晒野咁
next station is 世貿天階
不過在到那之前 大伙們都去了大掃貨
很誇張.. =.=
特別就特別在佢個由好多led電視組成ga巨型大天幕 長成三百米
之後吃 晚飯後 回酒店了...
一家在北京大學校區內的五星級酒店。
還記得晚上一點就睡了
DAY.2
第2朝一早起床 六點四十五分morning call 七點半上車
非常好 七點四個字先落到黎食早餐
接著去了 烏巢and水立方 再去了 恭王府
期間特然掀起一陣攝鏡熱潮...
午飯吃了一頓蒙古風味的自助餐 還用表演看
下午參觀 故宮博物館
哇 行丫行.. 影丫影...
行左好耐好耐..
參觀之後 步行回上車的地方 途中經過天安門廣埸
由下車到故宮 再到內參觀 最後回到我們上車的地方
足足走了三公里路 - -'
食完飯 去看 雜技表演...
太神咧~~
晚上 玩KILLER 玩到唔知甚麼時晨了.
同樣地.killer一次也沒有中...
DAY.3
早上
先到寶樹堂
再沖了去萬里長城丫~
今天做了好漢啦~~ ^^"
"不到長城非好漢,一到長城成身汗。"
下午再沖了 頤和園 拍照丫拍照丫...
攝丫攝丫....一尾就去攝鏡... = ='
下一站係... 王府井夜市
我地搵返阿超 就出發了..
周圍逛下
品嚐一下當地的小食..
又買了些手信
好快就到集合時間了
哇 咱們組的瘋了
回來個個都載著帽的 -V-
格格帽 牛仔帽 又有一種非常膠的 紙帽
好采 沒有我的份子...
全都是他們膠
不得了啦 明天三點九MORNING CALL
四點十五分上車 =口=''
DAY.4
三點半醒了....
快快手換好3 就出去了
去天安門廣埸 看升旗禮
全體同學都穿上校服去看升旗.... -口-
事關有CCTV來拍攝 所以我們全都要穿上校服啦
很可惜..咱們班有兩位同學不能出席 =3=
看完後 再參觀一下 國旗護衛隊
又要步行了 行了很久 到了上車的地方啦
回酒店換衣服 再吃完早餐後
又再出發了 去了天壇公園
通常旅遊景點都是擠滿了遊客的
很少會有本地人
但是...唯一是天壇公園不同
內裡有很多的北京人在做運動的
因為當中的綠化做得太好了
綠地佔地面積有得了咧~
今天是廢柴的生日喔...
祝他生日快樂吧 雖然遲了
中午去了一家名叫 三隻耳的川菜餐館
午飯時 太彊了...
柴哥都呆了....
下午去了抗日戰爭紀念館和盧溝橋
嘆氣中...吾經吾覺 原來盧溝橋就係我們呢次北京之行的最後一個景點了...
看完後 吃烤鴨宴
吃飯前 有一個聯歡晚會
每班都出來表演~
吃完飯後 回酒店了
不是吧 五點中MORNING CALL 五點半出發
回到酒店
洗澡後
去了很多房間搗蛋丫~~~ =.='
最後去了阿明的房間
哇...不得了...
晚一點 又轉埸了
二點中回房間睡覺了
都是第一晚在自己房間睡覺丫~~
DAY.5
四點半醒來了 梳洗後 再檢查一下所有東西後
五點半出發到機埸了
中午十二點多回來了...........
同樣地 到就結束時 都是有一種說不出口的捨不得
永遠都會想要是能回到旅程的第一天有多好呢~~~~ ^^"
救命~~~~~由落機直至家陣
我隻左耳 由FEEL到有D野阻住之後
到現在耳仔變到非常之痛啦
救命..............................

你,為甚麼還是你?!
有很多事情自己都想得太美好了,
但往往事實永遠都是那麼殘酷的。
為甚麼丫?????????????
天真的我永遠都把事情想得太過簡單了。
|
2009-09-02 09:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
讚 讚 Posted at 2009-09-04 12:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝~ 你也是啦 Posted at 2009-09-04 12:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ak4679 於 2009-09-02 09:59 PM 發表:
不錯麻
|
網主回覆
OK啦 Posted at 2009-09-04 12:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯~ Posted at 2009-09-04 12:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我淨係想永遠都有呢一班人做我ge同學, 一齊讀書,一齊玩,做咩都一齊, 永不分開就好啦!!
|
網主回覆
55~ Posted at 2009-09-04 12:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|