| «‹ July 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2009 年 10 月 15 日 星期四 2009-10-15 |
網主回覆
咁琴日又吾返去回憶下~~~ Posted at 2009-10-16 07:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
...阿明在那= =
希望佢睇張相會有所感動
學界會有新突破!!
阿明加油
|
網主回覆
阿明都快看不見了..
係囉係囉..
kai明要加油! Posted at 2009-10-16 07:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Miki 於 2009-10-16 12:24 AM 發表:
我都記得以前小學門口1點半就已經迫滿哂人 MISS仲係咁叫我地唔好咁早返學 ~
|
網主回覆
傻雞黎ga~
以前朝早哥時次次都係最早哥幾個返到學校ga
慢慢嘆份早餐的 -,,-' Posted at 2009-10-16 07:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
siry 於 2009-10-16 12:15 AM 發表:
我覺得牙明 係入面同戈堆 男d 冇太大分別' 佢個樣好細個' 佢似 '吉'高左隻腳影相咁lor~ ^^
|
網主回覆
55
阿明真係吉高左隻腳ga ^^" Posted at 2009-10-16 07:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
真嫁 fd黎嫁~ Posted at 2009-10-16 12:13 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
有甚麼問題嗎?!
見到阿明 好似同D 男D 差吾多高 呆左?! Posted at 2009-10-15 11:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55 真係夠晒經典
Posted at 2009-10-15 11:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|