MY_LOVE_HO
暱稱: PigRedddd""'
國家: 澳門
Clock
« July 2025 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2017-06-13
2017-06-13
2017-06-13
2017-03-16
2017-03-07
文章分類
全部 (778)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
權仔""'
珊珊""'
膠清""'
小美""'
家燕""'
敏兒""'
丫鑌""'
明仔""'
Cubee (makian)
大糖""'
丫超""'
肥洋""'
潮欽""'
水哥""'
扯棋""'
丫花""'
忍者""'
大佬""'
姐姐""'
雞成""'
網站連結
Mei Mei's 無名日記
Mei Mei's相簿~~正
Miss 蔡
我's Xanga
招皮's Xanga
彭小厘's xanga
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌統計
文章總數: 778
留言總數: 1377
今日人氣: 55
累積人氣: 216028
2009 年 10 月 15 日  星期四   2009-10-15

有mon用的日子 就是不一樣
昨天回到家 好突然  我父母親好突然咁買左個新mon
咩都掂晒   就是借啦啦上唔到網..
打去1000  先知原來4個月無交網費  
比ctm  cut一cut左條線
朝早很悶   連最有趣的睇肉堂都無埋
阿春 真係呢
無啦啦多左堂 歷史  佢仲話 "我知道調課嫁... =.='"
咁算點 即係佢自己知就ok  我地吾洗知ga? 

下午   先回小學  再拿椅子到永樂看  建國大業
回一回小學  感覺很有趣咧
再想一想以前小學的日子
不禁就笑起來了     好開心..
當時都沒有那麼多煩人的事要想
每天簡簡單單 快快樂樂咁就一日
睇完戲之後 同阿明再係小學回味一下
看一看現在的小學生
想一想當時我們都是這樣子的阿
真的很搞笑..  ^^"
慢慢走完整間小學後 
找不到小學那時的班主任
但和教我的數學老師閒談了一會
他媽媽的   近幾年才來的新小學老師真串嘴
之後就走了
哇哇哇    
由一年級到六年級都是讀戊班
六戊班丫   
多年都是這樣子   沒有太大的改變
當時和很多同學仔都很熟絡的
到現在   風光不再了
碰到那些舊同學
有些  just say hi
有些 還是朋友丫
有些 見到面都裝作陌路人了
哈哈...
好慶幸  和青2這個小學同學仔 做了八年的同班同學了
由小學到初中~~

很多回憶呢~
以前會特意很早回校  
到圖書館玩足球機 
到操埸玩捉人  玩滑梯
以前會因為不想給站岡罰
而乖乖地左上右落 不跨級

阿成今天很帥
他今天竟然唔著西裝去飲
搞到阿成飲吾到
恭喜啦 阿成 終於考到車了

今天....給阿明擺了我一道....

              
經典的小賣部

而家連益力多都有得買 
 
kaka
這全是 男D 喔
勞校的籃球新血阿

  2009-10-15 11:42 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 MY_LOVE_HO 的日誌)


sandyanvit 於 2009-10-17 09:08 PM 發表:
你好老a..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KiT_321 於 2009-10-16 06:28 PM 發表:
我都好久沒返去囉..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁琴日又吾返去回憶下~~~
Posted at 2009-10-16 07:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



adream550 於 2009-10-16 01:04 AM 發表:
丫明好矮...不錯
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MINNAZI 於 2009-10-16 12:27 AM 發表:
小賣部冇變過 好懷念呀 xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



skynight 於 2009-10-16 12:27 AM 發表:
...阿明在那= =

希望佢睇張相會有所感動

學界會有新突破!!

阿明加油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

阿明都快看不見了..
係囉係囉..
kai明要加油!
Posted at 2009-10-16 07:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Miki 於 2009-10-16 12:24 AM 發表:
我都記得以前小學門口1點半就已經迫滿哂人
MISS仲係咁叫我地唔好咁早返學 ~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

傻雞黎ga~
以前朝早哥時次次都係最早哥幾個返到學校ga
慢慢嘆份早餐的  -,,-'
Posted at 2009-10-16 07:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siry 於 2009-10-16 12:15 AM 發表:
我覺得牙明 係入面同戈堆 男d 冇太大分別'
佢個樣好細個' 佢似 '吉'高左隻腳影相咁lor~ ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55
阿明真係吉高左隻腳ga   ^^"
Posted at 2009-10-16 07:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



akuai6638356 於 2009-10-16 12:06 AM 發表:
= =" 我識戈d人...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真嫁 fd黎嫁~
Posted at 2009-10-16 12:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pk262091 於 2009-10-15 11:55 PM 發表:
.......-..-最後的那張好我睇到都呆撚左
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有甚麼問題嗎?!
見到阿明 好似同D 男D 差吾多高 呆左?!
Posted at 2009-10-15 11:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



marco1991111 於 2009-10-15 11:53 PM 發表:
小賣部個佈置仲係咁-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55  真係夠晒經典
Posted at 2009-10-15 11:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]