| «‹ July 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2009 年 10 月 26 日 星期一 2009-10-26 |
2009/10/24
今日終於無驗測啦
輕鬆一下
唉..班務堂個阿春真係呢...
今天得知原來新同學係運動員黎
猛喔~ 短跑and三級跳的
中午 沒飯吃
捱杯麵同餃子
邊捱邊睇 新宿事件
好好睇bor~
睇到人性險惡ga一面..
原來真係好可怕
這技倆專for曉變臉的人
成龍話:"原來等 是很煩人的! 現在好了 有結果了!"
這句話說得真好聽
無論係等人 等車 等船 等住去死
都係很煩人的...
晚上 跟 權 柏霖 阿成 阿明 阿鑌 教練
去左間新野到打邊爐 都唔錯ga~
吃到飽飽的 周圍搵野玩
真係好玩 阿成真係夠晒........好玩
2009/10/25
大清早過了乙水仔 比賽了
工作人員太多了
我們都不用工作
正 不過有點兒悶
十一點幾終於到男a比賽了
哇 一直到下午三點多才再賽標槍..
太過份啦 於是租了架單車 在附近踏..
都很爽 不過踏完 有點累... =口=
很久沒去乙水仔踩單車了 好玩
好了 4點多所有比賽都完結了
德仔 肥彬 不過不開心啦~
開心一點吧~ keke"'
6點 找f 陪我看 勞校vs嶺南
整埸都很好看 很緊湊
最後當然是勞校贏啦~
哈哈 一尾都聽到隔離 d人討論男a
大讚高手.....靚仔版櫻木....不得了
d班服終於搞掂了
晚上 出去拍皮球
累透了!!!!
最新消息:劉翔在全運會摘下金牌了
支持支持
2009/10/26
重陽節了 祝大家登高快樂吧!!
續...
|
2009-10-26 01:03 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
幹兒''
阿明別這麼頹啦 你己經打得很好啦~
加油吧!!!! 係你未發揮到ja
一定有一埸可以比你發飆的!!
一超吼吧!!!!!! Posted at 2009-10-26 09:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
搞事的 請別進... -,,-' Posted at 2009-10-26 01:37 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
讚讚!! Posted at 2009-10-26 01:37 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ChEeRy 於 2009-10-26 01:05 AM 發表:
高手很強 !
|
網主回覆
他的表現大獲好評
太神了... Posted at 2009-10-26 01:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|