| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009 年 10 月 29 日 星期四 2009-10-29 |
2009.10.28
運動會的第二天丫
搬一搬欄 悠悠閒咁又一朝
朝早睇阿明 阿鑌 阿偉 的3000m
勇氣可嘉...7個半圈 真係吾少野
佢地3個都跑完丫 厲害呢''
今日聽到好多破記錄丫
又三級跳 又200米 又110欄
不得了 位位都是神人來的
羨慕不到的.....
下午 再搬搬欄 就無野做了
開始周圍搵人影相啦
都最後一次的校運會啦
聽日一定要瘋狂地影相才行咧!!!
唔好放過任何一個可以爭取的機會丫
唔好令自己留下任何一個遺憾
想做就去做啦
來吧 燃燒青春吧
吼吼...........
可能有時努力付出未必會和成果成正比
可能好多時都未能逹到自己定下的目標
但...但盡了力就行了
很多人都明白這個道理
如果是發生在自己身上
就會執著都不行 甚麼都看不清了
"其實每個人都會有一個夢想 都會有目標
如果覺得自己值得去做的事情 就去追吧"
劉翔 加油!!
明天要比賽的健兒都要加油丫!!
|
2009-10-29 12:26 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|