| «‹ August 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| 2009 年 11 月 16 日 星期一 2009-11-16 |
2012 末日預言
真係神級的作品
很好看阿 讚讚讚...
大難臨頭真的會各自飛阿?!
但人不為己 天誅地滅
但救人一命勝造七級浮屠 助人為快樂之本
咁應該點好阿...
如果真係遇到d咁ga事 可以點...
真難取捨 那平衡點在那 讓我一直捉緊你吧!!
天氣真的很冷阿...
突如其來的冷丫
冷的太急了...
都反應不切啦
能來的慢一點嗎?!
第二段由今天8點5才回校這事掀起序幕了。
好玩 第一天送個曠課比我~
明天又是一個新的開始 繼續努力 加油!
|
2009-11-16 11:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
-口-"..好難怪你會曠課..~要記低厘戈日子先..hehe
|
網主回覆
= ='
咁記住啦 11月16日 ,, Posted at 2009-11-17 05:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55 去睇啦~ Posted at 2009-11-17 05:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
祝你生日快樂.....  Posted at 2009-11-17 05:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
想比人晒kick~?! Posted at 2009-11-17 05:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
明ga 明你爽 哈哈'' Posted at 2009-11-17 05:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
明天的開始就是 6點多回校 =v='' Posted at 2009-11-17 12:12 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Hey!!! STOP!!!
Engine Start!~ 吼! Posted at 2009-11-17 12:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ChEeRy 於 2009-11-16 11:55 PM 發表:
*V* 好沖呀你.
|
網主回覆
是嗎.......那裡沖...都很正常..
我最沖的 都只是去沖廁阿..... =v=' Posted at 2009-11-16 11:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|