| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009 年 12 月 16 日 星期三 2009-12-16 |
今天的師生賽太好看了
拍爛手掌啦~
今天放學後
掙扎了很久
究竟去上堂好定睇波好呢?!
最後 同阿超決定去睇波
今天看到教練就像投射機似的
一起手 感覺來了 3分就進了
話咁易就入到4球3分了
我們都high了
教練是神丫 帥呆了
教練每一個神情 每一個動作
我們都牢牢的記在心中
最特別的 莫過於板底那球了
班際全靠你了....
有你的帶領 我相信我們能過關斬將
渡個又一個的難關的!!!
近來 不知是不是傻了
有點神智不清 口齒不清的
不是有甚麼問題吧?!
|
2009-12-16 09:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
嘻嘻...真係好好睇的..
thz~ Posted at 2009-12-18 11:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
不會的啦....教練的3分足以遮掩這小小的失誤... Posted at 2009-12-16 11:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
神練...,哈哈 ""=v=你不嬲有問題ga la..哈
|
網主回覆
你先有問題丫...丫培... =v+' Posted at 2009-12-16 11:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
sumire 於 2009-12-16 10:37 PM 發表:
神練
|
網主回覆
神 .. Posted at 2009-12-16 10:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
不得了.. Posted at 2009-12-16 10:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=3='' 真係搞唔掂.. Posted at 2009-12-16 10:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ~ Posted at 2009-12-16 09:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|