MY_LOVE_HO
暱稱: PigRedddd""'
國家: 澳門
Clock
« August 2025 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2017-06-13
2017-06-13
2017-06-13
2017-03-16
2017-03-07
文章分類
全部 (778)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
德仔''"
SeNG (soriou)
姐姐""'
蘭姐""'
丫詩""'
丫超""'
青2""'
蕉皮""'
牛丸""'
大笨象""'
忍者""'
娜 (lainana)
小美""'
扯棋""'
丫煩""'
大奶""'
維他""'
c杰""'
智障""'
至軟""'
網站連結
Mei Mei's 無名日記
Mei Mei's相簿~~正
Miss 蔡
我's Xanga
招皮's Xanga
彭小厘's xanga
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌統計
文章總數: 778
留言總數: 1377
今日人氣: 52
累積人氣: 216139
2010 年 8 月 10 日  星期二   2010-08-10

繼續美食之旅

2010/08/06
你!  我終於得到你了!! 
吼!!  接觸!! 我要好好親近你
這晚吃一吃金玉滿堂當晚飯
還真不錯~



2010/08/07
這晚放工後和一班同事到西環咖喱屋
比得多 食得少
不飽不飽
隨後到小泉吹吹水算 =3=''

2010/08/08
這晚到了一間很久沒去的西餐廳吃晚飯
這一間餐廳由細吃到大
雖然很久沒去
但入到去依然有一種熟悉的氣味
很懷念的說
想到了一句說話
往事只能回味
這是真的  =..='

登登登登''''  就係傳說中名副其實的熊貓葡國餐廳
吃完 在附近閒逛
逛到龍環葡韻
夜景都很不錯
如果可以有多d機會  可以吾洗趕頭趕命
可以好似今次咁
好好欣賞 享受下
你說多麼的棒喔

 







 

 

 






多謝惠顧

2010/08/09
呵''  這晚去了德興打邊爐
很飽肚  =3=

2010/08/10
keke''  這晚在家吃飯
晚一點車手明車我去打波
真不錯
我可以有命回到家~
感謝明少

這樣吃一下
想不胖也難
減一減肥才行 =v=
媽阿'' 星期一要考試
放低個書包都一段時間啦~~~
 

  2010-08-11 01:12 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 MY_LOVE_HO 的日誌)


siry 於 2010-08-13 03:40 AM 發表:
開美食雜誌丫笨~~ 成日食好野' 真係好唔抵得lor~ ><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好提議~~
Posted at 2010-08-13 09:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ChEeRy 於 2010-08-11 06:54 PM 發表:
你而家一定肥到成個ball 咁,
仲有丫, 你幾號考丫,
睇下到時約唔約到一齊去..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係時候減一減

睇下先~
Posted at 2010-08-11 09:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pk262091 於 2010-08-11 04:32 PM 發表:
唉…水災的同胞都這樣了,,你還這樣食……上天總是不公平!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呼...剛吃完晚飯
很飽!!
Posted at 2010-08-11 09:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cat0122 於 2010-08-11 12:41 PM 發表:
哇....豬紅哥真識食..
我流曬口水啦~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

變胖了
威哥 怎辦?!
Posted at 2010-08-11 12:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



akuai6638356 於 2010-08-11 09:45 AM 發表:
= =" 晚晚咁正,第三世界有好多人食唔飽嫁~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我知~所以每次我都會食晒佢
一d都吾淨~ 廢時浪費食物啦    :)
Posted at 2010-08-11 12:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]