| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2010 年 9 月 1 日 星期三 2010-09-01 |
Toy story 3
超好看的說
很可惜很可惜
很後悔很後悔
因為種種理由我沒到戲院看3D和普通的版本
錯過了''
嗚嗚.......
昨晚利用偉大祖國製造出來的光碟
同我哥一起看
看完都不禁講一聲 超正丫!!
一段又一段的純真友誼
又有感動的片段
又有可歌可泣的愛情
仲有反映出人性的可惡
睇落又似prison break wo~
哈'' 胡迪你係得ger
巴斯你都係得ger
全靠三眼仔丫 ^^"
發現左有隻好得意ger ~~ 牛油仔阿~~
boinne好好鍚住佢地丫!!!
千其吾好好似毛蟲班哥炸屎忽鬼咁~
呵呵''一路睇一路諗 索克 點都會出一出黎掛
點知無 反而有隻 邪惡豬扒博士
原來去到最後 索克出現了
去了陽光托兒所喔

|
2010-09-01 06:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|