| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2010 年 12 月 21 日 星期二 2010-12-21 |
oh 晚了'' >v<
澳門特別行政區回歸十一週年快樂。
19號的 xams party 不錯喔''
好久不見了
大家都是咁傻雞
明少..又肥了喔~~ ^^
還有一名人妻也發福了 kaka''
大家都很盡興ma
pizza 呢d 虛火黎je~
最緊要大家開心
一年一度最緊張ger時刻到啦~
就係交換禮物 ^v^''
重金打造左扮極正的禮物
最後..又交換了一個儲錢箱返黎
上年又係儲錢箱
兩年蘋果哥and嫂都係送儲錢箱
仲有兩年都係我中阿蘋果哥哥份 ><'
沒性的
煩請下次個個都要買五十蚊以上ger
仲要出返張單證明下
哈哈''

keke 阿培的大笨象不得不讚~
|
2010-12-21 12:16 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ChEeRy 於 2010-12-21 01:04 AM 發表:
好感動. 今年轉運, 由一舊米田共變左做IPHONE4
|
網主回覆
皆因你行哥D 叫狗屎運 ^V^ Posted at 2010-12-21 01:54 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|