| «‹ June 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 2010 年 12 月 24 日 星期五 2010-12-24 |
今天是平安夜啦
祝大家安安全全過平安夜
開開心心過聖誕
每年到聖誕節就想聽返呢首歌
看了哈利波特了~
還好吧..這集...多比死了...嗚嗚''
高潮等下年吧..
出埋下集就完了
先睡一睡...再去溫習 >v<'
|
2010-12-24 12:20 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
merry x'mas! 今集哈利波特有D悶,我覺得...
|
|
|
我都有睇hp7,, 我睇唔明lo- -' 可能因為英文+沒字幕吧...
|
|
|
★`C0mm3n+` ★`C0mm3n+` ★`C0mm3n+` ★`C0mm3n+` ★`C0mm3n+` ★`C0mm3n+` ★`C0mm3n+` ★`C0mm3n+` 要回日誌
|
|