| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2011 年 5 月 1 日 星期日 2011-05-01 |
2011.04.29
wow~
吾係電視都吾記得啦~
英國有大事發生wor~~~
就係王子大婚
威廉王子同平民王妃 凱蒂 大婚
好一個童話式的婚禮
真係好似d 童話故事咁
大團圓結局
可以嫁比一個白馬王子
哈哈"" 祝你地新婚快樂
另外~
見到人地個個都話今日係最後一個上課日
睇返自己...
辛苦死啦...第2日先係last day
仲有上0830 ~~ 12點幾阿... -口-''
累了...
習都未溫過咁...
點考試
天吶...
2011.04.30
濕漉漉的一天
有點悶熱
搞到有點不爽..無咩心機..
hoho~ 雖然知道今日係返8點半...
但我成8點20分先起身
沖一沖...
9點多少少返到去都吾係太過份je =3='
今日對於我黎講
就真係last day啦 ^v^"
但可怕的考試就越黎越近了
成日都溫習溫習
習有咩好溫je..
但無奈的是一定要溫..><''
放學吾溫習住啦...
炸炸臨出拱北到媽跟哥會合
食中午
食完回家
依然係吾想溫習住...
上下網 就走去抱頭大睡了
睡醒已是晚上了
吃過晚飯
出去做運動
享受....吾洗溫習...又可以去玩下... =口=''
興奮完..洗過澡...
心定下來人也定下來
才發覺原來淨下的時間不多了
咁就無左一日啦
>v<''
2011.05.01
五月的天..
給人帶來一種興奮 熱血的心情
因為夏天要來臨了
今天五•一勞動節
不知大家有沒出去勞動下~ 哈''
係時候要的起心肝爆珠
基本法今日ko你
但我起身到而家都未溫過習
岩先仲睇 魔法擂台
一般般咁啦
但d 評判 真係呢....
去到好盡咁wor
cut左好多咁...好采個參賽者出來現身說法
如果吾係..
誰是誰非真係傻傻分不清楚~
不過可能係個參賽者同評判都有問題ge~
gogogo
好好完成我的溫習大業...
吼!!!!!
|
2011-05-01 12:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|