| «‹ July 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2014 年 11 月 17 日 星期一 2014-11-17 |
幸慶能夠成為舊園區(在我心目中真真正正的"澳大")的最後一屆畢業生,
渡過四年不同的日與夜。
這裡,一草一木都深深烙印在心中,
你存在我深深的腦海裡。
我們的澳大有著兩段奪命斜;每天都經過的九龍壁,龜池;
因無敵大風而聞名的大豐(風)樓丶銀禧樓;
永遠都係最多人既N102,仲有入面既printer,辛苦哂,
多年黎替我print左數都數唔哂既筆記,同埋部入錢機永遠都係處於out of service既狀態;
曾經紅極一時既T10x 電腦室;
一到考試時節,最緊張一定係夜晚7點到10點呢段時間,
RG08 同Lib一定無位,枱上亦會放住一本至廿幾本既溫習資料,
但永遠見唔到坐係到溫習哥個人;
一到中午最為熱鬧大排長龍的J1 JG微波爐隊⋯
下刪三萬字。
今次真係桃花不依舊,人面也全非了。
只能說此情可待成追憶。現在學校都被太公分豬肉了。

|
2014-11-17 06:10 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|