| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 6 月 10 日 星期日 能源效益,人人要識 |
琴晚先去完肥彬hm 11點幾返到黎mo 成點幾中先食完野 返左屋企 諗住打機 但周公急call ...
聽朝8點幾就出左黎去飲茶 同我 f 龍 超 貴 權 去左一間串嘴茶樓到食lo
跟住就去mo蛋lu 去睇澳門節能周開幕式丫 成班人見到soler 好似"瘋'晒咁 最勁ge係 連我都一樣lo ^^
12點幾去左爆m 坐到1點幾 又諗去邊好lo 其實琴晚講好晒話去留冰嫁la 但佢地又話想去 swim 踩單車wo.....
因天雨關係so去左留冰丫 著住哥件3 去留冰 我地真係"型"爆lo.....-,-
大王佢仆親之後就好似怕左咁丫 我問佢 佢話好痛wo∼∼
最尾我差唔多推晒個個落d冰到丫~~ 連薯龍也不例外~ 不過都係貴哥最慘 呵呵~~
|
2007-06-10 11:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
貴 於 2007-06-11 02:30 PM 發表:
|
|
|
nei52 於 2007-06-11 12:15 AM 發表:
唔跌下係唔會識溜冰ga"
我以前都跌到我死 = ="
|
|