都有好幾日冇打日記lu le 幾日都冇咩好打 日日都係做埋d同一樣ge野!! 今朝去左青州 打到9點幾 去左打機 爽到爆 下就返左學校綵排d畢業野 又影埋畢業相wo 超攰 又練唱校歌......個個都係搞事ge 綵排綵到成6點 跟住上左課室等阿貴 再搞下搞下 成七點先走人 佢地去左爆m 我冇去到 冇咩$$ la... 聽日班活動lu 不經不覺己經係最尾一次la~~ 下個星期六係畢業禮阿!!!!!!!!! "我係咪好大隻le~ @@" 丫sir!~