| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 6 月 29 日 星期五 史力加# 3 |
8點出左黎
起筷子基bus總站左搞成個中先搭巴士...原本去觀光塔睇..但唔知點解去左大會堂lo
咁我一行9人 就搭巴士去左大會堂
去到大會堂 經過屈神市哥陣 見到姐姐wo~
跟住佢地又去睇史力加
今晚去左睇史力加3丫~本來諗住睇神奇4俠嫁 點知無位
都幾好睇ge 幾搞笑 "超低能 勁搞笑" @@ 凍到x 咁丫
一開始哥陣聽到有條友起到講吊你老母丫 好on 9........
睇完之後11點 行左高m 再去海皮坐
點知又見到佢地在流浪~~ haha
食完野 12點正 走lu

睇下le個囉七仔d野食ge 係邊位?

再睇下le2位係邊個?
|
2007-06-29 12:35 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
nei52 於 2007-06-29 02:21 AM 發表:
細佬 .. 唔怪得我 Feel 到有人影相啦
凶手原來係你 *
|
網主回覆
^^ 係咩!! =''=
原來係你地黎嫁~~ 哦........ Posted at 2007-06-29 03:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|