MY_LOVE_HO
暱稱: PigRedddd""'
國家: 澳門
Clock
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2017-06-13
2017-06-13
2017-06-13
2017-03-16
2017-03-07
文章分類
全部 (778)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
至軟""'
蘭姐""'
小賢""'
MZz""'
大笨象""'
大佬""'
火箭""'
談c蕙""'
SeNG (soriou)
大敏""'
膠清""'
♥祖;)` (jo320)
大奶""'
F""'
戰神""'
丫詩""'
薯成""'
青2""'
扯棋""'
教練""'
網站連結
Mei Mei's 無名日記
Mei Mei's相簿~~正
Miss 蔡
我's Xanga
招皮's Xanga
彭小厘's xanga
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌統計
文章總數: 778
留言總數: 1377
今日人氣: 14
累積人氣: 216187
2007 年 8 月 4 日  星期六   ┌我會消失 讓自己一個抑鬱┐

起黎緊哥個星期日同埋哥個星期 我會人間蒸發一個星期
我會消失~~讓自己一個抑鬱........
要返大6阿 覺得好似好徙咁  因為成星期都冇機打丫....
悶  大王 起我返黎之前你要有 70lv 或 轉埋tim阿  哈哈

冇咩野打la   話咁快暑假就過左1個星期la 再加埋 要返大6
咁即係 暑假就冇左一半啦~你地有咩搞牙 淨返哥一半ge暑假~~

  2007-08-04 06:33 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 MY_LOVE_HO 的日誌)


kiNn991 於 2007-08-08 01:34 PM 發表:
= =""番大陸.. 我都想番丫....成個暑假好悶..都唔知有勿做..番工..放工..番工.放工...唉...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]