| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 8 月 19 日 星期日 2007-08-19 |
|
|
權仔 於 2007-08-30 09:44 PM 發表:
哪天我沒去.我唔可以講D咩 同龍講GE一樣.細想別人說你的.不論有錯還是沒錯. 有錯就立刻改.有時你講GE野真係會搞到人地好唔開心.注意你GE用語. 可能你同人開玩笑.但係人地唔係咁諗.比你咁正嬲GE人我相信都唔小.(我係琪中一個) 你站係人地GE立場睇下你咁講GE岩唔岩,人地有咩感受.
|
|
|
MZ 於 2007-08-29 07:52 PM 發表:
就算豬雄果日真系好似你甘講' 刀冇理由甘講野Gar?!" 你而家Ng止系批評佢果日Ger野' 仲系人身攻擊' 批評還批評' Ng洗講到人地甘Cheap下?!
|
|
|
傑仔是也 於 2007-08-29 04:04 PM 發表:
算啦!~!~! 人地刀係想出D佢對你茄睇法 你覺得你自己真係有 你未改左佢LO 冇茄話 你未同人講LO 洗咩講粗口 講到好似作詩禁姐 大家做番個朋友未算LO 何必禁執著啊 !~!~!~! 我E+刀小著講粗口LA KAKA 幻影_KAKA 好野!~!~!~!~!
|
|
|
FREE文 於 2007-08-29 12:44 PM 發表:
恕我冒昧'不過如果你都覺得自己係有缺點GE話' 就聽下人地意見LO'不過佢地講GE野我相信唔係事實黎GE' 純粹個人意見'不喜勿踩'
|
|
|
龍 於 2007-08-28 06:55 PM 發表:
有時.....人地念乜你唔一定知.........但係如果佢張佢ge想法講出黎... 咁就姐係你有要改進ge地方....有時你ge性格講左d傷人心ge你都唔知... 因為你只係沖口而出...可能講左都唔知...佢講出黎就正明你有要改ge地方.. 如果佢唔當你係朋友就唔會講出黎.....但係黎名又怕你..可能係咁啦!!!!!!!!!
|
|
|
妮 於 2007-08-28 06:29 PM 發表:
野食姐。咁都可以嘈" 都咁大個人 lo .. 食多D食小D唔洗死既。
|
|
|
╭ * * M.k & CAKKI * * ╮ 於 2007-08-28 06:18 PM 發表:
無論我認同與否...! 只在於你心, 可以的話,細想別人對你的評語, 可能..會汁到一D對你有益的野,
|
|
|
d人上泥玩嘢你唔理佢咪得lo,你咪當佢屎忽生係個口到lo,洗乜努氣
|
|
|
Minna 於 2007-08-28 01:00 PM 發表:
暑假過得好悶牙' 走上泥搞事' 你冇野牙? 得閒就去孝順你媽咪nar ' ..
|
網主回覆
哦!咁多謝關心wo! 我冇事 不過開心ga係 竟然有人咁鬼死關心我ga一舉一動
真係咁開心嫁~~~ keke" Posted at 2007-08-28 03:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
╭ * * M.k & CAKKI * * ╮ 於 2007-08-27 09:17 PM 發表:
...路過,=..="
我只係路過此地..,這裡沙塵滾滾,小心殺錯我這英俊的良文呀,!!
豬,...!作出回應吧..,!!!
|
網主回覆
貴哥 唉.......我都唔想爆粗 吊7佢地嫁
起到串柒柒咁 又講自己係邊個
等人唔知你係邊個 就起到串柒柒咁
我冇d咁ga fd 嫁wo 好似
貴哥 你認同他們嗎?  Posted at 2007-08-28 12:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|