MY_LOVE_HO
暱稱: PigRedddd""'
國家: 澳門
Clock
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2017-06-13
2017-06-13
2017-06-13
2017-03-16
2017-03-07
文章分類
全部 (778)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
膠清""'
青2""'
大奶""'
雞成""'
柏霖""'
小志""'
Tar3ere (Tar3ere)
至軟""'
丹儀姐""'
權仔""'
敏兒""'
小賢""'
大笨象""'
娜 (lainana)
大冬""'
牛丸""'
F""'
蝦佬粘""'
家杰""'
丫煩""'
網站連結
Mei Mei's 無名日記
Mei Mei's相簿~~正
Miss 蔡
我's Xanga
招皮's Xanga
彭小厘's xanga
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌統計
文章總數: 778
留言總數: 1377
今日人氣: 28
累積人氣: 215904
2007 年 8 月 19 日  星期日   2007-08-19

成個星期晏晝都走左去網吧打機  日日最少打3個中........ 由2點幾 開始打  
因為..部腦比我整死左  so 要出去打機...
差唔多日日都同水魚 雞成 出黎打機 
但le2日   家杰同一齊~同今日水哥都黎埋~~ keke 

唉........返到hm my ma  又成日叫我丫哥 複習 睇書等等....
搞到我都要係咁 lo   不過我都好少睇書ga..  理得佢 多數都係起到see  tv 

唔打lu  又打機先~
    

  2007-08-19 06:54 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 MY_LOVE_HO 的日誌)


權仔 於 2007-08-30 09:44 PM 發表:
哪天我沒去.我唔可以講D咩
同龍講GE一樣.細想別人說你的.不論有錯還是沒錯.
有錯就立刻改.有時你講GE野真係會搞到人地好唔開心.注意你GE用語.
可能你同人開玩笑.但係人地唔係咁諗.比你咁正嬲GE人我相信都唔小.(我係琪中一個)
你站係人地GE立場睇下你咁講GE岩唔岩,人地有咩感受.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MZ 於 2007-08-29 07:52 PM 發表:
就算豬雄果日真系好似你甘講'
刀冇理由甘講野Gar?!"
你而家Ng止系批評佢果日Ger野'
仲系人身攻擊'
批評還批評' Ng洗講到人地甘Cheap下?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



傑仔是也 於 2007-08-29 04:04 PM 發表:
算啦!~!~!
人地刀係想出D佢對你茄睇法 你覺得你自己真係有 你未改左佢LO
冇茄話 你未同人講LO 洗咩講粗口 講到好似作詩禁姐
大家做番個朋友未算LO 何必禁執著啊 !~!~!~! 我E+刀小著講粗口LA KAKA
幻影_KAKA 好野!~!~!~!~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FREE文 於 2007-08-29 12:44 PM 發表:
恕我冒昧'不過如果你都覺得自己係有缺點GE話'
就聽下人地意見LO'不過佢地講GE野我相信唔係事實黎GE'
純粹個人意見'不喜勿踩'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



龍 於 2007-08-28 06:55 PM 發表:
有時.....人地念乜你唔一定知.........但係如果佢張佢ge想法講出黎...
咁就姐係你有要改進ge地方....有時你ge性格講左d傷人心ge你都唔知...
因為你只係沖口而出...可能講左都唔知...佢講出黎就正明你有要改ge地方..
如果佢唔當你係朋友就唔會講出黎.....但係黎名又怕你..可能係咁啦!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



妮 於 2007-08-28 06:29 PM 發表:
野食姐。咁都可以嘈" 都咁大個人 lo ..
食多D食小D唔洗死既。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



╭ * * M.k & CAKKI * * ╮ 於 2007-08-28 06:18 PM 發表:
無論我認同與否...!
只在於你心,
可以的話,細想別人對你的評語,
可能..會汁到一D對你有益的野,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



in017743 於 2007-08-28 01:41 PM 發表:
d人上泥玩嘢你唔理佢咪得lo,你咪當佢屎忽生係個口到lo,洗乜努氣
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Minna 於 2007-08-28 01:00 PM 發表:
暑假過得好悶牙' 走上泥搞事' 你冇野牙?
得閒就去孝順你媽咪nar ' ..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦!咁多謝關心wo!  我冇事    不過開心ga係   竟然有人咁鬼死關心我ga一舉一動 
真係咁開心嫁~~~ keke"
Posted at 2007-08-28 03:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



╭ * * M.k & CAKKI * * ╮ 於 2007-08-27 09:17 PM 發表:
...路過,=..="



我只係路過此地..,這裡沙塵滾滾,小心殺錯我這英俊的良文呀,!!

豬,...!作出回應吧..,!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

貴哥  唉.......我都唔想爆粗 吊7佢地嫁
起到串柒柒咁  又講自己係邊個
等人唔知你係邊個 就起到串柒柒咁
我冇d咁ga fd 嫁wo 好似


貴哥 你認同他們嗎?
Posted at 2007-08-28 12:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]