| «‹ July 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2008 年 1 月 9 日 星期三 2008-01-09 |
今日係我地 文別--水魚兄 ga生日
今日牙..大欣都幾黑仔下
上英文堂比人罵完
之後又比人收完部野,,,,,>w<"
之後仲比隻肥野(班主任)..罵到xx tim..
我今日都比佢捉左出黎 傾計 tim...
中午去訂左個cake 放左去超 屋企
放學等埋甲班練完歌就成班人
沖左入去甲班課室啦~~
keke" 水魚哥呆左...
佢今日仲收到好多出奇蛋wo~~
哈 今日係特登為左隆重其視水魚哥ga生日
先走上黎打返篇日記ja~~平時因為都ok忙下
水魚 感動嗎? kaka,,,
食完蛋糕 就商量下d野咁~
吹下水 就去左打波~
打到七點 老母車左個電話黎
話去食飯..咁就走左lu
食飯 好乖咁走左去溫習啦~
聽日就班際歌唱比賽啦
努力
而家好多朋友們都去做工了。
等我遲d都搵返份工做先。
完~~

|
2008-01-09 10:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|