| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 1 月 11 日 星期五 2008-01-11 |
作日 派晒3份卷lu
比想象中低好多
得數學好d
下就 歌唱比賽
在課室 綵排哥時
起勢咁笑
唱2首歌 就笑足2首歌
笑到眼水都流埋
個c杰係咁引我同澤武 笑 笑爆咀了
好采比賽哥時忍得住
就因為我忍得住 就拿了第1名~ kaka
不過都唔係好開心囉....>u<"
當時有種感覺
好似自己比別人排斥咁......
估唔到囉第1 要搞到咁...唉
做物要咁wo??
而家變到班班都唔中意我地班咁
除左個班際歌唱比賽
我地7個人仔都報左歌唱比賽
隊名: 逼得高一乙太緊~哈
不過仲諗緊唱咩歌好
今日就要交表啦
仲有丫~有樣野好鬼緊要ga~
今日係 超 ge生日
我地一齊為佢唱返首生日歌啦!!
happy birthday to u.......
超 生日快樂
|
2008-01-11 12:57 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Cm*~黎我個Blog記得留言呀...>u<好羨慕你有勇氣上台唱歌喔...我都祝你個fd 生日快樂呀...>u<
|
|