| «‹ July 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2008 年 1 月 14 日 星期一 2008-01-14 |
今日都係累累的咁...晏左起身
返到去 差唔多抄唔切功課 - -"
第1堂調左上物理
第1堂就上一堂咁用腦ga堂 真係,,
d物理 冇聽 一 兩 堂
就好似完全跟唔上咁 咩都唔識
上完 又要落去上周會..
哇~ 見到好多人囉獎wo~
貴都有份 佢影哥張都幾靚bo 小白姐~ 哇卡卡
上埋數學 就 上睇肉堂 測跳高 跳過左 120 咋 >w<"
晏就ok 爽
2堂生本 化學and中文
加電腦堂
電腦堂 個miss cut晒d線 上唔到網....
放學留低 練歌~
星期4 就要唱啦
我地1行8人都加油丫
仲有我地班 另一隊 都要加油
我地要起決賽都打沉你地啦 哈哈x10000000

|
2008-01-14 11:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|