今日第1日實行肥野班主任的野蠻政策。 超唔方便 野食 早餐 等等 咩都唔帶得入課室....頂 剩係水可以放入課室...但係仲要寫低學號.... 今天.....商議多時的歌唱比賽..是否棄權 最後都決定了棄權 我地班另外的一組 本身都係要棄權的 但最後都唔洗lu 下就訓左陣 起身打下機 做埋功課 7點幾 就出去溫習 今次去高m 有 權仔 牛牛 施穎 出黎吹下水咁..又溫下咁~ 仲影左好多相tim 話咁快就11點lu 返屋企 聽日再溫 卡卡~ 影左很多相~~