| «‹ July 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2008 年 1 月 25 日 星期五 2008-01-25 |
昨日係祥仔的生日
祥仔 生日快樂阿 ==' <<遲到左
放學佢地諗住上他家比個驚喜給他
點知比祥仔發現左
好多人哦'' 我們 送了 個 psp 給他了~~keke
好特別..

今好都係好凍丫
呢幾日都好凍
天氣報告又話會回暖....呃錢ga
加埋今日又落雨 變得仲凍...
搞到諗住朝早 早d起身溫下習都唔得..
醒左又訓返咁 唔想郁
堂堂都溫習化學
溫習 溫習 溫習
測左化學 ok識
晏就返到課室
派左物理卷 含了 唔開心
而家變到好唔中意上物理堂了
之後落左去聽d 基本法
放左學 又落雨啦
下個星期4日 又要測驗啦.......
今日冇咩打~
|
2008-01-25 10:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|