| «‹ July 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2008 年 2 月 26 日 星期二 2008-02-26 |
今日測生物同英文生字.....
頂 d生字都冇溫過咁制 得25分.....
要75分先唔洗重測...得21個唔洗重測.
而家d 小測都係咁 = ="
生物 ok 啦
琴日溫到成3點多
真係唔該晒mz 個msg~先得拉 正 @@"
今個星期己經係溫習周啦..
下個星期就考試啦..怕怕 >w<"
d科目 又係好似上段哥d咁 化同力史 物同中文.....
又係咁 悶唔悶嫁 少 考物理同中文哥日都唔知點死好
聽日又要小測啦 測5課書..默書
默一課 錯3個字 又要留低 重測
唉 今日d生字 己經留左好多人啦
測最後一埸 6點....都係死左好多人
d人仲要繼續溫 溫到6點半 先話唔洗測住
搵到野做啦 3月頭開工 做補習ga...
試下先啦 唔知掂唔掂
琴日有新波3 初3己ga~
個個都試新波3 一齊去左青周打波
成 6 7個利是封 起個埸到 ka~ 因為件新波3係紅色
開心的!! ^^"
|
2008-02-26 10:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
搵到野做LA'係邊度呀' 你就好LA'有錢使LO' KE...'
|
|