MY_LOVE_HO
暱稱: PigRedddd""'
國家: 澳門
Clock
« July 2025 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2017-06-13
2017-06-13
2017-06-13
2017-03-16
2017-03-07
文章分類
全部 (778)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
肥海文""'
大佬""'
明仔""'
教練""'
貴哥""'
大欣""'
BLUE""'
長跑小子 (JackVong)
MZz""'
丫煩""'
蕉皮""'
小賢""'
潮欽""'
柏霖""'
丫花""'
水魚""'
Jerry""'
F""'
肥彬""'
!lala '' (7E2cn)
網站連結
Mei Mei's 無名日記
Mei Mei's相簿~~正
Miss 蔡
我's Xanga
招皮's Xanga
彭小厘's xanga
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌統計
文章總數: 778
留言總數: 1377
今日人氣: 44
累積人氣: 216075
2008 年 2 月 26 日  星期二   2008-02-26

今日測生物同英文生字.....
頂 d生字都冇溫過咁制 得25分.....
要75分先唔洗重測...得21個唔洗重測.
而家d 小測都係咁  = ="
生物 ok 啦 
琴日溫到成3點多
真係唔該晒mz 個msg~先得拉  正 @@"
今個星期己經係溫習周啦..
下個星期就考試啦..怕怕 >w<"
d科目 又係好似上段哥d咁 化同力史 物同中文.....
又係咁 悶唔悶嫁 少 考物理同中文哥日都唔知點死好
聽日又要小測啦 測5課書..默書
默一課 錯3個字 又要留低 重測
唉  今日d生字 己經留左好多人啦
測最後一埸 6點....都係死左好多人
d人仲要繼續溫 溫到6點半 先話唔洗測住

搵到野做啦  3月頭開工 做補習ga...
試下先啦 唔知掂唔掂

琴日有新波3 初3己ga~
個個都試新波3 一齊去左青周打波
成 6 7個利是封 起個埸到 ka~ 因為件新波3係紅色 
開心的!!  ^^"

  2008-02-26 10:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 MY_LOVE_HO 的日誌)


ellalaounsan 於 2008-03-04 04:15 PM 發表:
嘻...初三己..紅當當的東西^^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Evan22829 於 2008-02-28 07:32 PM 發表:
嘩…你都補習喔…要誤人子弟了!kak
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ray017585 於 2008-02-26 11:13 PM 發表:
搵到野做LA'係邊度呀'
你就好LA'有錢使LO'
KE...'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]